20 April 2012

2 Tahun Berkhidmat Di Parkson


Pejam celik pejam celik dah genap 2 tahun aku keje kat Parkson Square One Batu Pahat nie... 19April2010 aku start keje kat sini... & Semalam 19April2012... cam xcaye jek... 
(bole plak aku tahan lame kan?) hehehe
Hadiah yang paling istimewa aku dapat dari Nazirah Ismail..! Terima kasih Naz..! huhuhu 
(terima kaseh bab xhantar OT paling banyak sepanjang tahun)

Sepanjang 2 tahun keje kat sini cam2 aku dah lalui... Pengalaman kerja yang macam-macam...Pengalaman hidup pon banyak... 
Belajar macam-macam perkara, ambil tauladan daripada pengalaman hidup orang lain. 

Sepanjang 2 tahun nie jugak lah ramai betul pekerja kat Parkson SQ1 nie bertukar ganti, sangat ramai. Sampai yang tak sempat nak kenal pon ade. huhuhu Dekat department Customer Service nie jek dah bersilih ganti..

 Mule-mule Al-Wafi pastu Dinie, Raisya...masuk pulak Rozaima, Izwan, dak Izwan kua Jack n Naz masuk, Jack kua Nanie masuk, pas tu my beloved kakak Maizatul Noren kua masuk lak dak praktikal Pei Yee ngan Bell.. 
Pas tu Nanie kua Shakir masuk xsampai sebulan pon (hampeh nye budak) huhu Shakir kua Zoe Yee plak masuk.. huhuhuh ramai nye orang!!!!! sampai xingat ^_^ nie baru Customer  Service.. lom department lain... huhuhu pk pk la sendiri yeerrrr hehehe 
(kalo nak list kan sume memang kompom tak hingat)

Tu jek nak bagitau
K Bye
--->TAMMAT<---

1 comment: