28 February 2012

Kau Pergiii


Makin lama makin ramai kawan-kawan yang aku sayang kat Parkson Square One pergi tinggalkan aku sorang-sorang... Mula-mula Kak Olfah , Al-Wafi, Dinie, Raisya, Bieha, Irra, Muhaimin, Iqbal, Baharuddin, Alif Adzman...


   


 



  





Pastu dapat la pengganti...kejap jek bersama... Pastu PERGIIII juaaa hukhukhuk ;(
Pas raye dak Iz berambos, Ema plak pastu, Jack masok jap pastu berambos gak... 
emmm sedeh tol...
Finally Kak Noren pon pergi jugak pada 10 Februari 2012.
Pastu ( bape banyak pastu daaa ) 25 Februari 2012 pemergian secara berjemaah, 
Chong Weng Kiat, Md. Naazri ( Apai ), Kak Yanti  ( walaupun xrapat )  hehe Ct Khairiyah ( MIS ).... 


 

  

AKAN DATANG... Suzanahani ( nok aku ) die pon nak g dah... 
4 Mac 2012 nie die last... 
waaaaaaaaaaaaaa cedehnyerrrrrrr 

So yang tinggal kat gambo nie cume aku ngn Al Mansur jerrr... bla bla bla
PERGI LA korang tinggalkan aku sendiri... 

3 comments:

  1. ala2. bkn prgi x kembali pn..
    nnti2 aq dtg sini lg pn.
    haha. nok aq ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jumpe waktu keje ngn jumpe bese2 xsame la Cik NanieChan, perbezaan nya amat ketara...
      hukhukhuk ayat drama

      Delete
  2. pergh..so sweet..bnyak kngn kat situ..

    ReplyDelete